Våffeldan + hockey

Efter en Karlstad resa med Gunsan så blev det.....



Marcus pyntade tallriken med blommor för er, så det skulle se fint ut.


Hockeykillar..



Korsord och en Jättegod choklad ..


Prova den om du inte har gjort det.

Har testat denna bok flera gånger men jag fattar nada...
Sen finns inte ordet med som man letar efter.


Det är bara och stänga igen tidningen.
Min mammas man , när han levde så fyllde han i ett korsord , alltså inte löste det utan fyllde i. Helt otrolig man som gick bort alldeles för tidigt.
Ja ja sånt är livet .

Idag har jag målat toadörren och en dörr i köket som inte blev klar när vi gjorde om för 4 år sen. Typiskt  oss!
Kram...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken färg fick dörren?

Jag gör oxå så fast kanske ännu värre för just nu har jag 4 olika färger på väggarna i mitt vardagsrum + spackelfläckarna. Just nu är nåt som pågått sen i somras.

Kram/Li

2009-03-27 @ 06:21:28
Postat av: Mille

det fattar du väl att du ska fråga mej när du kör fast i ett korsord!!! :-D

2009-03-29 @ 21:35:09
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0