helgen

Vi har lovat att passa vårt barnbarn "Liten" under helgen när Jennie åker på Country kryssning. Nu blir vi bjudna på mat o hockey i morgon .... E inte det typiskt.  Men jag tror att Marie kunde passa honom under den tiden. Suck! Vi är aldrig nästan på något och när man ska, då händer det allt möjligt .

Nu har vi kommit fram till att det inte blir nån teater i sommar. Jag tycker det är skönt för då kan jag jobba utan att tänka på allt jag måste fixa hela tiden. Att man ska koka kaffe, fixa kläder ,hämta en massa björkar , det går det åt många vill jag lova. Handla , bre mackor mm.mm
Men vi kommer igen nästa år tror vi.


Ritamääki Lekvattnet. Åk dit i sommar om ni inte varit där.



En tränings dag på Kollsberg. De pratat om väderguden "Ukko"
Ha en trevlig helg!
Kram.

Kommentarer
Postat av: Mille

Gôtt mä en lugn sômmer!

2009-03-12 @ 18:52:52
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0