4:e advent

Idag mina vänner är det 4:e advent o det sista ljuset lyser i staken.
Vackert !
Just gjort lite knäck och godis. Mmmm. Gott! Men knäcken blir antingen för hårda eller för lösa. I år känns det som det skulle bli för löst.
Äsch!! De äter den ändå.
Joo, I går var vi i Karlstad och shoppade lite. Först in i Sunne och köpte en .... .. Hmm , ja det säger jag inte ifall vederbörande läser detta innan jul.
Men i alla fall när vi var på IKEA så skulle vi äta lite. Gick in 17.10 och de slutar servera mat kl 17.00. Vi fick i alla fall köttbullar och potatis med sås. Jag ville inte ha 15 köttbullar som en medelportion var.Så jag sa detta till tjejen. Hon svarar: Men detta är en medelportion, kaffe ingår. Tar du mindre får du betala kaffet. ???
Hur kan man ha en sån policy?
Jag log , tog mina 15 bullar och åt hälften.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mille

oh my gååååååd sounds crazy...va sjöpte ni te mäj???

2008-12-21 @ 22:39:42
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0