allmänt

Igår var jag och Emelie till Karlstad för hennes allergi spruta. Vi var på olika loppis och inhandlade saker som man inte behöver. Sen var vi på Ikea och köpte julklappar och diverse saker. Det kostar minst 1000 kr om man ska gå in där. Vi åt mat och skulle prova deras ... jaa vad var det för nåt Emelie? .... pepparkakscheesecake  Oohh!! herre gud ... jag säger då det. Jag älskar allt som  är bakverk men jag höll på att kräkas. Emelie snabbt fram med kameran och fota. Det var som att äta ren pepparkaksdeg med uppblötta kakor i botten.
Snart bär det väl dit igen för att göra nya inköp. Då ska Bo Axel Evald med.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mille

...oj va spännande, men så stora presenter behöver ni alls inte köpa till mej varje år!!!

Han Bo Axel Evald har allt en jäkla tur som har er !!!! Hur var det nu, har han en pelarborr eller bara en vanlig doning?

2008-12-12 @ 19:12:36
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0