Julrim

Jag tycker att det går såå fort. Denna jul som jag sett  fram emot så mycket går så fort. Men det är klart, varför skulle den inte gå lika fort som de andra dagarna. Hmm...
I alla fall så hade vi tomte med prao denna jul. Kul!  Alla hade rimmat på paketen och det var såå lyckat.
Bosse skrev på en matta till sin mor:
Detta är ingen lampa , på denna ska du trampa.  Ett typiskt Bosse rim.
Marie skrev till Bosse:
Du är en riktig snickarpelle
nu blir källern ett trevligt ställe
Där blir det ordning och reda
kan du skjuts mig te Karlstá på freda?  Han fick en verktygslåda.
Jag kommer inte ihåg alla rim men kul var det.

God fortsättning och ett riktigt gott nytt år på er allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Mille

-suck...va härligt...!

2008-12-26 @ 21:44:31
URL: http://mullemoose.blogg.se/
Postat av: Nilla

underbart julrim utav marie. Just den lilla knorr på slutet som dikter ska ha. Fast den här slog högre ändå. Lycka till med din blogg mona. Ett stort jobb du lagt upp. kram

2009-01-03 @ 19:00:23
Postat av: Nilla

2009-01-03 @ 19:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0