Kakbak

Idag började jag med kakbak, cappucini skorpor. Ev att det blir nåt mer. Sen ska jag fortsätta torka runt i köket, tvätta lite, spela betapet, kolla runt lite på nätet efter julklappstips.
Guud, va det snöa i natt. Var vaken till 01.00. Tog lite bilder och njöt av vintern. Jag är ingen vinter människa igentligen men det blir såå fint när snön lyser upp och så får jag den där julstämningen.

Tack Mille för grenen. Den är uppe men ej dekorerad.

Inatt skulle jag sätta upp grangirlangen jag köpte. Det gick hyfsat förutom att Bo fick hjälpa mig med att trycka in några häftklammrar ovanför dörren och hjälpa mig på med källarfönstret. Det hoppa av när jag skulle ner med  sladden. Sånt håller vi på med mitt i nätterna när andra sover. Är det nånstans det lyser mitt i natten så är det hos oss.

Ha det!!!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh nu fick jag smak av julen och lust att baka ja mä. Visst är det fint när det är vitt ute och julen är på intågande.

Jag har byggt en snögubbe med sonen idag ja.

KRAM

2008-12-03 @ 14:07:11
URL: http://emilsliv.blogg.se/
Postat av: Mille

Snygg mittbild, vilka snöbollar!!

Baka på du så kommer vi och provsmakar...kronsch-kronsch...

2008-12-03 @ 16:50:33
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0