advent

Oo !! vad fint det blir när man lyser upp i fönstren så här till advent.
Nu är det inte förrän på söndag men.. sätter jag upp staken vill jag att den ska lysa. Min käre make tycker att jag är för tidig när det gäller detta. Tre dar...? Hmm .  Han menar att vi så småningom raderar ut  när 1 advent börjar. Kanske. Men det blir inte så många dar. Det finns dom som sätter upp jätte tidigt. Kanke för att vara först eller att de ska resa bort . Vad vet jag, vad vet jag.
Julklappar vill jag inte vara utan. Jag har verkligen barnasinnet kvar när det gäller den saken. Två av mina flickor vill inte ha dom kvar men jag o Jennie vill. Det behöver inte vara dyra saker men just spänningen att få köpa nåt som är uttänkt till den personen med fint papper och ett litet julrim. Det blir ofta nödrim men det är kul.
Ha det!


Kommentarer
Postat av: Mille

I mitt nästa liv vill jag ha en familj som ääääälskar att jula och skriva sjuka julklappsnödrim. Försökte en gång påtvinga svärfamiljen denna roliga tradition, men det blev bara pinsamt...analfabeter ^w^

2008-11-28 @ 09:01:25
URL: http://mullemoose.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha va roligt att du har startat en blogg morsan !

2008-11-29 @ 14:44:52
URL: http://tandfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0