Betapet

Har ni spelat Betapet nångång?
Jag tycker det är såå roligt men är inte vidare duktig på`t.
I alla fall nu i kväll så när jag skulle spela, när vi hejat på varandra och börjat,  såå...
lägger hon av att spela, bara struntar i att lägga bokstäver. Det retar mig så in i bomben.
Man spelar på tid och ger jag upp förlorar jag poäng osv. Gaahh!!!
....................
Nu är det bra igen!

Min kära dotter Jennie och hennes hundvalp "Liten" ( konstigt namn vaa)  är på besök hos oss. Ska sova över och åka och hjälpa sin mormor med lite saker i morgon fm . Det är roligt när det är liv och rörelse i huset. Annars på vardagarna är det så tyst med bara en tonåring hemma som sitter framför datorn och är helt uppe i sin cyber värld med kompisar. 

Här är Liten.... Gullig vaa.
                  

Kram

Kommentarer
Postat av: Mille

Kan du inte länka Betapet till din blogg?

2008-11-26 @ 08:38:59
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0