Pyssel

Hej igen!
Att pyssla är nog det bästa som finns.
Jag pysslar med det ena och det andra.
Lite bilder på mina naturtavlor.
Det är såå himla avkopplande och sitta o titta på pinnar, bark, mossa, stenar, snäckor, bräbitar  mm. Limma ihop och det kan bli riktigt fint. 
Killen i gips visar upp sig riktigt. Den har min dotter Emelie gjort.


                                                      .
                                                       


Det är lite knepigt att få in bilderna och att det ser bra ut. Men man lär sig väl under tidens gång. Provade att länka betapet men det lyckades inte riktigt. www.betapet.se
 Prova nån gång och meddela mig ert namn så kan vi spela.
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Mille

Jomen nu är det en länk till betapet, men har inte tid just nu...faaaan...

han killen som klättrer på väggen...är det inte...

nä han rör på sig...ähhh...

2008-11-27 @ 10:09:48
URL: http://mullemoose.blogg.se/
Postat av: Mille

Jo jusst det, dina tavlor är så koooola, säljer du???

2008-11-27 @ 10:10:19
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0