helgen

Nu har det varit helg igen och vi har haft kalas för Marie som fyllde "NITTON" i går.

I Torsdags var vi i Karlstad igen för Emelies allergi spruta. Mamma var med vi fikade och köpte lite tyger tll mattrasor mm. När vi skulle åka hem kände jag att det var nåt fel på bilen. När jag tryckte på gasen svarade den inte och så stod det på skärmen att motorservice erfordras. 
På fredan skulle jag ner igen så jag var in på Helmia så de fick kolla att jag kunde åka med bilen. Inga problem. Det är bara luftmassemätaren.
Ok. jag åkte. Vi kollade på lägenhet, provade in balklänningen, köpte skor, behå, fikade mm.
Allt ok.
På lördan skulle jag på ett möte inte så långt hemifrån som tur var för när jag skulle hem gick bilen varken framåt eller bakåt.
Bosse fick hämta mig så nu måste bilen in på verkstad. Jag får räkna med att det kostar c:a 5-6000 kr.
Herre gud va dyrt!!!!
Jag blir ruinerad. Men det är väl bara att betala och se glad ut för en bil måste man ju ha när man bor på landet .
Suck!!!
Kram på er
 


Kommentarer
Postat av: gunnarsdotter

Jag lider med dig Mona!

Bilar och datorer ska bara fungera, allt annat är enbart meningslöst. Det är inte nåt roligt att ruinera sig på.



Idag har du i alla fall tur med vädret! ;)

/Linda G

2009-02-09 @ 13:25:41
Postat av: Mille

Ja det är dessa volvor, tsktsktsk, men 5 kronor, det kan jag hosta upp me om det kniper?!?

2009-02-09 @ 15:45:05
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0