allmänt

Nu är vi tillbaks från Falkenberg.
Det är långt att köra bara över en natt men pappa blev jätteglad över att vi kom.
På nervägen skulle Bosse åka över Skara, en omväg på c;a 10 mil för att köpa byxor.  I somras köpte han ett par att ha på jobbet. Såå, vi svängde in i Skara och han köpte två par byxor + en skjorta.

Vi bodde jättefint på ett B&B. Andra Maj hette det och värdparet var kanon. God frukost, goa sängar, bra service. Jag rekomenderar det varmt.



Vi bodde i flamingorummet.

Det står en flamingo bakom växten.

Gå in på tandfen.blogg.se och kolla mer på Emelies bilder.

När vi skulle hem till B& B på kvällen var det som om en blixt skulle slå ner . Det lyste upp väldigt. Sen fick vi reda på att det var en meteorit (?) som slog ner på vår planet.


Jag är tvungen ut till havet och känna de salta stänken och det vill jag lova att det var. Blåst och iskallt men det luktar underbart.

Tur att denna snö som kom, inte kom igår för det var nog så körigt med all trafik på 45:an. De byter stugor i fjällen vid tre tiden så alla dessa kom som ett pärlband efter vägen.

I dag fick jag hämta mitt paket med grejer till badrummet. Kul! Jo, pyttsan!!
Jag rev ner allt och städade. 
Sen såg jag att jag  hade beställt för kort duschstång och min gamla får jag inte ihop igen. Suck!  Duschdraperiet kom inte så nu får jag vara utan både stång och draperi. Man blir så besviken i stort sett  varje gång man skickar efter nåt.
Mattan lägger jag inte på förrän draperiet kommer.
Så blev det med det!
Jag åker nog och köper en ny stång i morron.

Joo, jag har börjat banta i dag för säkert hundrade gången. I hela mitt liv har jag jojo bantat men sen gått upp alla kilon + några till. Men nu känner jag att det är illa , väldigt illa.
Ska försöka men jag vet ändå hur det går. Bara jag får bort en del kilon så får det vara sen.

Vi hörs!
ps. Jag är absolut ingen bra skrivare . Kan inte få ihop en text till ett läsligt och begripligt språk. Men det e såå kul. ds.



Kommentarer
Postat av: Mille

Goddag yxskaft ;-)

Ja saltstänk måste till när man är vid västkusten, annars så j....la!

Skönt att va utan draperi, då slipper du duscha på ett tag eller???

Du kan visst skriva, halleluja...dûmhûv'...ingen självförminskelse nu, tack!

Harru åkt nån pulka ida' ? Lär ta bra på kalleolleria o dom andra...

Vi hörs kompisen!

2009-01-19 @ 16:37:11
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0