jobbar helg

Denna helg  (Tors - Sönd ) har jag jobbat 49.5 timme. De var sjuka så jag fick gå dubbelpass + natten två på rad.
Typikst att allt händer på en gång. Jag har varit hemma en månad nu och ingen har ringt och så blir det så här. Men det är bra, hellre att det är så än att jobba 1 dag för då drar A- kassan  4 dar. Helt Sjukt.!!!
Sen på söndan när jag skulle hem så nöp det mig i magen. Ohh Gud inte magsjuka!  Jag skulle med Gunilla till Sunne men det fick jag ställa in. Var på Toria och skulle handla men då fungerade inte mitt kort. Åkte in till banken och där  sögs kortet in. Guud så irriterande!!!
Var sjuk till på eftermiddan med många toabesök och sen var det över. Marie ringde från K-stad och ville hem för där satt hon och mådde dåligt. Så det var bara att sätta sig i bilen och åka ner och hämta henne. .. Suck! Vilken helg.
Idag är jag trött och vill inget. Men till banken måste jag för o få ett nytt kort.
Kram...


Kommentarer
Postat av: Mille

Hôppes du feck ett mä mycket päninger på!

2009-03-02 @ 17:36:02
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0