mars och vårmånad

Jaa, nu så har "lillflickan" dragit från boet. Även om det är "bara" för 11 veckor.
Praktik i Karlstad på Plaza. Pratade med henne i morse och det var pirrigt sa hon.


Under helgen så har det hänt en del.
I fredags var det "Så ska det låta" i Bygdegården. Guud så roligt det var. Att olika åldrar kan samsas och jobba så bra ihop med alla sånger. KUL!!!  Detta måste vi göra igen!

På lördan löste jag Melodikrysset i lugn och ro men sen bröt det löst.
Vi var  hundvakt till "Liten"när Jennie m fam skulle på badhuset , besök av Nils samtidigt som  Marie sprang irriterad runt och plockade grejor som skulle med. Hunden sprang runt och flåsa och undrade var som stod på. Honom fick jag binda ut.
Då kom det en som skulle köpa hö + att Maries skjuts kom. Jag visste inte detta så jag bad gästen mer eller mindre gå ( pinsamt, så jag ber om ursäkt för detta Nils) för jag trodde jag skulle skjutsa henne men hon blev ju hämtad med all packning och stereon. Då kom Hans Ove och ville ha kaffe. Tur att han är sån bra kompis för han fick gå in och vänta på att allt och alla hade åkt. Suck ! Allt detta hände på mindre än 30 min.
Ibland händer inget alls men när det händer så allt på en gång.
I går, söndag var det lugnt. Var ute i det fina vädret, åt god mat, läste i en bok och bara slappa.
GÔTT!!
Men det känns konstigt att inte ha Marie hemma...
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0