allmänt

Hejsan!

Jag letade inte efter lucia kronan och vi åkte inte till Utterbyn. Det blev inte alls som jag tänkt mig. Vi tog en promenad till "Skäggan" och där satt  de och kolla på film. Jag och Liten störde för mycket så vi gick ut i 9 graders kyla. Hämtade Simba så de fick rusa av sig och busa lite. Guud vilken energi hundvalpar har. Men jag kunde trötta ut honom så vi fick en rätt lugn natt. Bara en liten kissfläck på mattan. Han börjar säga till nu på dan är han ska ut. Skönt.

I dag har jag pratat med AF och det finns inga jobb att söka i Torsby just nu. I Sunne  fanns det ett på FK. Det ska jag söka med chans att inte få det. Emelie har berättat att de på FK ska göra nya omorganisationer nu igen. Hon kanske blir utan jobb nån gång 2009.
Sen har jag skurat badrummet , alltså skurat ohh, gud vad skitigt det blir fast man torkar och håller på. Nu är det rent ett tag i alla fall.
Tänk om man skulle ha råd med en hushållerska som tvättar och städar. Men då blev det väl så att jag måste städa innan städerskan kommer för att jag inte ska skämmas för jag har det så ostädat. Hmm!!
Ja ja, nu ska jag laga mat och inte vet jag vad det blir.
Kram ...


Kommentarer
Postat av: Mille

Va blev de' för gottgottigottgott? Eller sitter ni och äter än!???

2008-12-18 @ 09:01:55
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0