Bibblan

Jag och Bosse var till Bibblan i dag och låna lite böcker. Varför går man inte dit oftare. Nu är jag inte såå dålig på det men jag vet folk som aldrig är dit. Lugnt och skönt och kan sitta och titta i böcker om inredning, pyssel mm. Gott kaffe i automaten och nu har de försäljníng på böcker. 5 KR /st. Köpte en bok om valpar till Jennie.

Annars blir det mycket film, betapet, mat, kaffe, godis,nån promenad, mat igen, kaffe, sena natten innan man lägger sig, mat hos mamma, mat hos mormor .... så håller det på. Men nu ska jag försöka jobba bort kilon. Hur nu det ska gå till. Jag har jojobantat i hela mitt liv. Jag fick en pilatesboll i julklapp så det var nog en pik. eller vad tror ni?
Joo, jag kollar på Kejsaren av Portogalien som går på ettan, Sista delen i dag. Vi har allt många bra skådisar i Sverige.

Kram på er och ha ett  GOTT NYTT ÅR!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag håller också på med jojobantning. Går jag ner några kilon så är jag strax uppe i det dubbla.

Jag har INGEN karaktär för detta.

GOTT NYTT ÅR.

kram



2008-12-30 @ 17:05:21
URL: http://emilsliv.blogg.se/
Postat av: Alina

GOTT NYTT ÅR! :)

2008-12-30 @ 17:06:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Mille

I love bibblan. Och Ingvar Hirdvall.

Och mormor. Pilatesboll, är det inte en sån man kastar över taket och ropar Pilateeesss, och så ska de andra ta lyra...helst? =o)

2008-12-30 @ 21:13:39
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0