blandat

I måndags var jag på pysselkväll hos Weronica.



Weronica stickade på en mössa, Linda klippte till en hatt  och broderade på nåt hon tovat . Jag målade hus till mina tavlor, om jag får lust att göra några och broderade på min duk.

Isolde vävde lite och sen lekte med katten.



På onsdagen fyllde min kära Jennie 25 år. Så vi åkte till Sunne. 
Hon hann inte tvätta bort sminket efter Påskkärring vandringen. Hon och Caroline går till några skolar i sunne med påskgodis. Här har hon lilla Sofie i knät.

På torsdan var jag , Emelie och mormor till Karlstad
Vi var på Maxi och köpte grejor till Påskfesten.

Gissa om det var mycket folk.
När vi kommit ur kassorna  tyckte min kära mamma att vi skulle in igen och köpa en micro.
Vi gjorde andra ärenden sen gick vi in men denna gång tog vi med en scanner. Ingen kö utan vi gick rakt igenom.
Folk gillar inte att scanna själva. Det är nog lite bökigt.

För några dar sen  fann jag ett visitkort i väskan med nr till en handläggare jag hade för några år sen. När jag kom in på Maxi stod han där . Konstigt, men kul!



Mormor köper den vanliga trisslotten.

Klockan tre skulle Emelie var på sjukhuset och ta en allergispruta. Där träffade jag Gunilla som jag inte sett men pratat med på "facan"  på många år. Kul!!
Henne ska jag försöka träffa igen. Vi har mycket att prata om. Det blev mycket ord på liten tid på CSK.

IKEA skulle ha ett besök också men där var det lugnt. Alla var på torget och väntade på FBK.

Idag är det Långfredag och mina tjejer är och jobbar i Matilla. Min man är i verkstaden med sin kära båtmotor. Såå, jag får klara mig själv. Det är middagsdags snart så dags att skala potatisen. Får se om vi blir ensamna på middag i dag jag och min käre make.

GLAD PÅSK på er !!



Kommentarer
Postat av: Mille

Påskkärringkram från överhäxan!!!

2009-04-11 @ 14:24:18
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0