Ronny Eriksson

Förra söndan var vi på Stjärnan och hörde  på Ronny Eriksson. Han är ju för bra .



När vi kom hem satt båda katterna i fönsret och väntade på matte






Min vävstol försöker jag vara i så mycket jag kan men nu när det är fint väder känner jag för att vara ute.

                                                                                                                                                                    

Började slipa verandaräcket i går . Nu måste det göras denna vår. BASTA!!!
Ni ser , många strängar på min lyra.
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mattan ser superfin ut! Jag blir nyfiken och vill komma och titta på den live. Jag hör av mig.

2009-04-05 @ 16:40:24
URL: http://ligunnarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0