allt o inget

Nu är det mycket tycker jag.
Pappa gick bort i torsdags så nu ska vi till Falkenberg på begravning .
Man är mitt i livet på nåt sätt när ens förälder försvinner. Tankarna rinner som ett vattenfall i skallen på en.
På jobbet ska de vara lediga så jag ska in o jobba en del. Det blir fler resor så jag hoppas det inte krockar.

Annars flyter det på.
Jag har målat klart altanräcket så nu ska jag ge mig på västerväggen som inte blev målad i fjol. Jag blir liite stolt över mig själv faktiskt. Trädgårdsmöbeln ska slipas och betsas,tror jag. Har inte bestämt än vad det ska bli.

Symötena blir det lite si och så med .I går skulle vi vara hos Ulla i Oleby men inte hade de nåt handarbete med sig. Jag virkade när jag kom hem i stället. Emelie var t Weronica och Linda där de hade pysselstuga.
I vävstolen har jag mattor på gång men kan inte sitta där när det är såå fint väder.
Ha det!


Kommentarer
Postat av: Li

Jajjamän Mona, snart flyttar de pyssliga syjuntorna ut på verandorna...

2009-04-30 @ 10:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0