kul kväll

I måndags efter yogan skulle jag gå in på OK  och köpa 2 burkar kattmat, salt och en kartong med två semlor till Emelie. Hur svårt kan det vara att bära detta. Jo, jag kände mig som Gösta Ekman därinne. Först tappade jag semlorna på golvet ,när de skulle tas upp tappade jag burkarna. Kom till kassan och betalade, tappade semlorna i golvet + burkarna,rev ner tuggumi från stället och.................INGEN SKRATTADE!.  Jag höll på att dö av skratt men kände mig såå ensam att ha humor. Varför vågar folk inte skratta med och våga om man skrattar själv .
Till slut kom jag ut till bilen och Emelie ville inte ha några semlor. Jag ler än...:)

Idag har vi varit i Karlstad och i morgon ska vi dit igen. Suck!!
Jag ser fram mot melodifestivalen på lördag. Kul!

Kram !

Kommentarer
Postat av: Mille

Präsis! Man har bara det skoj man själv gör...eller hur det nu är.

Men guuud va är det med skrivarn, den lever sitt eget liv nu ... skaka, skaka, darrr....

Otacksamma unge, tryckte du ner semlorna i truten på henne ändå, va!?

2009-02-06 @ 22:23:34
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0