mattrasor =kattrasor o Kalas

Så här blir det varje gång jag river trasor.





Elvis i mina trasor.





I lördags var vi på 50 års kalas för Bosses kusin Torsten. En  trevligt och rolig kväll. Jag dansade så jag fick ont i min ankel igen. Men men.. nåt roligt ska man ha. Kan inte sitta som en nucka heller.
Vad e en nucka för nåt?

Yogan på måndagskvällar är helt otroligt bra för mig. I går skulle hon köra njurpass. Ok tänkte jag det e säkert bra men är lite skeptisk.
Duu, i natt har jag vart på toa tre gånger och haft svårt att somna om. Jag som är helt klubbad när jag lagt mig.
Konstigt..
Kram..


Kommentarer
Postat av: Empan

"Nucka - Kvinna med långvariga svårigheter att träffa män. Oftast pga ofördelaktigt yttre."

2009-02-27 @ 19:15:13
URL: http://tandfen.blogg.se/
Postat av: ligunnarsdotter

Jag kan tänka mig att vara katt hos dej i mitt nästa liv. Kram/Li

2009-03-05 @ 08:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0