äntligen

Nu äntligen har julen städats bort. Det blir ljust och tomt för grejer som står överallt. Det är bra.
Jag tror jag har blivit allergisk mot grejer. Har ta mig f.. grejer överallt.
Skulle kunna göra en rensning så det var tomt i huset när Bosse kom hem. Jag har lust att renovera, köpa nya möbler, fixa o dona. Har beställt lite nytt till badrummet som kommer snart. Duschdraperi, handdukar, hylla och en ny matta.
Det blir nog fint. Sen får jag ge mig på ett annat utrymme för min kreativitet.
Vävstolen är ett annat som jag mäste börja med. Det kliar i väv armen för nåt avlönat jobb syns inte till så långt ögat kan nå.

Till helgen ska vi åka till Falkenberg för pappa fyller 80 år. Jennie och Emelie ska följa med men Marie vill vara hemma. Långt att åka så vi åker tidigt på lördag morgon.Hoppas vägarna förblir fina för jag tycker såå mycket om att åka bil. Finns inget mer avkopplande.


Solnedgång i Falkenberg . Marie och Jennie


Så vi hörs te vecka!
Kram...

Kommentarer
Postat av: Mille

hahhanajstripp...va ska du väva för nåé???

2009-01-16 @ 13:42:55
URL: http://mullemoose.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Hej...Hoppas resan gick bra. Jag jobbar som timvik, men har ändå lyckats skrapa ihop bra med timmar. Ska jobba mån och tis natt nu till veckan....

Kram Gunilla....

2009-01-18 @ 22:35:17
URL: http://ganilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0