en helt vanlig tråkig dag...

Jaha, tänker jag när jag vaknar. En ny dag och vad ska ja hitta på?
Besöka mamma ?
Neej, henne träffa jag ju igår.
Städa ?  Neej, guud se tråkigt! Fast jag behöver dammsuga.
Baka ? Neej , jag ska ju försöka att hålla igen på kalorierna. SUCK!!
Tvätta får jag väl göra så jag drar mig ner till maskinen och lägger i ... Men, ... slut på tvättmedel.
Jaha, ring till gubben så han får ta med sig hem.
- Måste jag gå in på affären? säger han ..
Hallå!! Var finns tvättmedel att köpa om inte där?  På OK
Ja handla var du vill men ta med dig mjölk också.
Sätter mig vid datorn och letar lägenhet åt dottern som ska praktisera i Karlstad.  Ringer några samtal. Stängt, lunchstängt eller lång väntekö.  Suck!
Det är inte det lättaste. Suck igen!
Nää, då får det bli lite betapet eller tetris när jag ändå sitter här.
Kollar på klockan. Oj är den redan så mycket.
Va ska jag fixa för mat? Gubben blir glad när han får korv så då blir det korv igen. Suck!
Så går denna dan med.
Tur att inte alla dar är så för då går jag upp i limningen.

Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Mille

-du skull' allt ha tackat ja till de tusen paket tvättmedel när du en gång hadde dom i farstun!!! ;-)

2009-01-28 @ 17:34:47
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0